Klachtenprocedure
Klachten krijgen is niet leuk en wij doen er dan ook alles aan om jou als klant blij te maken: een elektra webshop met de beste producten, uitmuntende klantenservice, een goed retourbeleid, ruime garantietermijn en uitgebreide hulp bij je keuzes en problematiek. Logisch dat we zo’n hoog waarderingscijfer krijgen van onze klanten.
Er kan echter altijd iets misgaan. Ben je ergens niet tevreden over? Neem dan eerst contact met ons op via het klachtenformulier op deze pagina of e-mail: info@inelektro.nl. We gaan dan kijken wat we kunnen doen om je probleem op te lossen.
Een klacht indienen buitenom InElektro
Is het niet gelukt om jouw probleem op te lossen wil je een klacht indienen? Dat kan via verschillende kanalen:
- Het geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur
- Vanaf 2020 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.